!!VARNING!! djupt inlägg !!VARNING!!

Den här veckan har jag tänkt väldigt mycket på mitt liv osv, och igår när jag så gott som fick sparken så gick de upp som ett ljus i mitt huvud.
Varför slösar man så mycket tid på att gå runt och må dåligt när man kan må bra istället? Varför låter man de negativa fylla upp ens liv när de finns så himla mycket fint och posetivt som kan fylla upp ens vardag istället?.
Var med folk som får dig att må bra istället för de som sänker dig.
Var med dem som litar på dig och som du litar på.
Se de lilla ljusa i livet. Ta chanser.
De är precis de jag ska börja göra! Efter den 8e April så ska jag börja ta chanser! För att uppnå vissa mål måste man synas och vara aktiv, ingenting blir bättre av att ligga hemma och tycka att allting är piss. De är bara DU som kan göra någonting åt det ändå.


Jag ska ge dem jag bryr mig om, mig själv och mitt allt. Jag ska stötta och försöka förstå. Jag ska vara en bra vän och en bra flickvän.
Och jag ska börja ta hand om mig själv.
Jag ska sova ut. Jag ska träna. Jag ska äta sådant som får mig att må bra. Jag ska dricka när jag vill och inte bara för att det är Fredag.
Jag ska fan visa världen att man faktist KAN MÅ BRA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0