Måndags morgon

Helgen har vart rätt konstig.



I Fredags så åkte jag och Michelle till Kungsängen för att fira Sophie som fyller 20 om några dagar. Och givetvis för att spana in hennes och Jonathans lya...
Det visade sig att lägenheten var RIKTGIT najs! Mat bjöd hon också på, kycklingsallad. Och vin.
Tyvärr vart Sophie sjuk så jag och Mich for in till stan där vi tog några drinkar. Kom hem tilläckelstan vid halv 2 kanske, hämtade upp Victor hos Elo och kom hem vid halv fyra...

Vaknade på Lördagsmorgon BAKIS som ett as av någon konstig anledning, Victor pussade mig hejdå vd halv tio och jag somnade om. Han skulle in till stanoch glo på träningsmatch för bajen..
Jag drog ner på stan några timmar. Köpte lite present, bl.a en kofta till mami och ett ljus där det stod "världens bästa mamma, alltid i mitt hjärta". trot eller ej..men hon fyllde ju faktist år. Köopte även en födelsedags present till Stella som fyllde 3 bast. En prinsessklänning som visade sig vara MYCKET uppskattad.
Åkte ut till nyken, käkade middag och träffade släkten. Väntade på Victor som aldrig hörde av sig eller kom...
Mötte iaf upp honom på centralen vid halv elva och då var jag inte riktigt glad. menmen.

Igår så vart de pizza. Jag åt för mycket så efter 5 min sprang jag till toa. Fattar inte riktigt, jag har alltid kunnat äta hur mycket som helst? Vi låg och glodde på film hela dagen och kvällen... sussade över hos honom tills idag igen!

Han skjutsade mig till solariet imorse och sen gick jag en promenad hem..



Sorry för novellen.



Justja, min morsa vägde in mig idag. Nu jävlar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0