Jag har stukat foten hurra hurra hurra...........

Jävla skit dag!!!! Sprang till bussen imorse, halkade och så small de till i vristen. Så jag har vrickat/stukat foten. Victor kom iaf hit med något att binda med imorse iaf, tack och lov...
Så nu sitter jag och pappa hemma som två miffon. Ingen höjdare precis.

Tidsdödare.

1. ta fram din mobil.
2. bläddra igenom din inkorg.
3. stanna när du räknat till 10 och skriv första meningen i sms:et.
4. gör samma på varje fråga.

Vad skulle du säga om din flickvän/pojkvän var otrogen?
Ja fast den är bara 6 cm lång!


Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Nej det e sant :-D

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Vi måste älskling! :-D

Vilket sms blev du mest berörd av?
Sov gott älskling, jag har dig i tankarna hela tiden...
Du är det bästa jag vet!! Längtar efter att bara få greppa tag i dig och ha dig nära imorn..
Pusspuss kyssar och smek, du är det underbaraste victor vet ;)

Vad säger din pappa innan du går och lägger dej?
Hur är det med foten? :)


Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Äntligen!

Vad skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Jag jobbar :-) Vad ska du göra ikväll?


Vad säger du när du inte får köpa mer öl på krogen för att du är för full?
Nää :(


Vad sade du till din senaste partner efter första sexet
Världens bästa målarVictor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0